torsdag 8 maj 2014

Still going strong!

Nu kanske nån tror att jag "packat ihop" eftersom inget har skrivits på några dagar.

Men så är inte fallet. 

Efter att jag tagit det lite lugnare under måndagen så körde jag ett teknikpass simning på tisdagsförmiddagen och löpning i nästan en timme under eftermiddagen. Löpning utan smärta i knät vilket var längesen. Lite för detta har jag löptränare Fredrik att tacka för det som propagerat för att man ska springa koncentrerat och verkligen tänka på sin teknik. Vilket jag då gjorde. Jag avslutade sista kilometern i 4.20 tempo. Var så nöjd!

Onsdagen ägnades åt att cykla hela bergskedjan. Knappa 13 mil och en sammanlagd höjdstigning på 2400 meter. Den längsta backen hade en stigning på 900m och var 1,4 mil lång. Det kändes kan jag lova men var samtidigt fantastiskt vackert och häftigt på alla sätt!

Av ovanstående anledning har denna dag gått i lugnets tecken. Lite OW med Kerstin som provade ut sin nya våtdräkt. Satt som en smäck. Och Efter det har vi hängt runt IM området i Alcudia.

Nedan lite osorterade bilder från dessa dagar









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar