måndag 5 maj 2014

Lite sliten

Träningen börjar ta ut sin rätt. Kroppen känns allt mer sliten.

Efter att i lördags ha kört ett eget tufft cykelpass på 7 mil följt av funktionell träning i 1,5h cyklade jag igår ett 5 mils "tempopass" med några vältränade cyklister och tog totalt slut.

Vi körde i klunga och turades om att dra och när mitt första "pass" kom ville man ju visa sig duktig, samtidigt som det var en lång seg uppförsbacke... ingen bra kombo... jag drog på mig rejält med mjölksyra vilket jag fick lida av resten av passet. Men jag gnetade på och hängde ändå med hyfsat ända hem.

Och jag känner fortfarande av det. Vid dagens OW fanns det noll energi. Jag blev avhängd med en gång och fick ta mig in på grundare vatten och simma eget.

Några bilder från gårdagens cykling samt "festen" i lördagskväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar