måndag 18 februari 2013

Rocka fett på gymmet!

Idag hade de bjudit till lite extra!. Mitt i bland alla skivstänger och maskiner stod en DJ, med full utrustning, och spelade musik. Det var riktigt bra tryck och massor av folk. Nice!
Själv nyttjade jag det inte då jag körde Bodypump. Jag var tveksam hela dagen till om jag skulle gå på pass eller träna vanligt styrketräning, då med anledning av att jag tränat så hårt senaste veckan och känt mig grymt sliten, speciellt efter gårdagens löpning. Men i efterhand var det rätt val. Passet gick riktigt bra! Kände mig stark rätt igenom.
Imorgon är det djungelsport och på onsdag simning.
På torsdag åker vi till Sollentuna och det blir då några dagars vila från träningen. Möjligen kommer jag att köra ett löppass på lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar