tisdag 29 januari 2013

Puh, tänkte jag!

Djungle sport och ännu en ny instruktör.
Vi fick idag reda på att det är en vecka kvar av "nybörjarträningen" och att det sen kommer lite mer krävande och mer avancerade moment. Puh, tänkte jag!
Det är ju som så att ju bättre man sätter tekniken ju hårdare tar det och idag tog det hårt. I och för sig så var jag rätt trött sen gårdagens bodypump, vilket naturligtvis spelade roll.
Kom på mig själv med att innan passet tänka på hur trött jag skulle bli, hur ont det skulle göra i musklerna, och att jag frivilligt utsätter mig för det här dag efter dag... Det kostar mycket "pannben" många gånger.

Imorgon vilodag och på torsdag har jag annat att göra (fest). Så nästa träning blir på fredag. Då kommer jag lagom utvilad och ska ge järnet. Längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar