fredag 4 januari 2013

Dubbelpass

Jag är ledig idag och "firade" det med ett dubbelpass på gymmet.
Först körde jag ett högintensitets cirkelpass, rygg och axlar. Och det blev verkligen hög intensitet, då tiden till min andra aktivitet var knapp, den utlovade bilen anlände en halvtimmar för sent. Två muskelgrupper, full träning, på 45 minuter kräver den högsta av intensitet.
Sen bara snabbt byta skor och direkt på ett spinning pulspass. Jag var rätt trött, kom som högst till 88% av maxpuls. Det var så jobbigt kan jag lova, men jag tog mig igenom.
Planen var att efter träningen skulle jag käka lunch på gymmet. Men det gick åt fanders, för han framför mig köpte sista lunchen... Det blev hem och äta mussli med fil istället.
Ingen träning imorgon. Nästa träning på söndag med lugn löpning, zon 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar