tisdag 1 januari 2013

Årets sista träningspass!

Nu har vi skådat och skålat in det nya året. Massor av fyrverkerier överallt!
Tidigare idag var vi på gymmet. och vi behövde inte trängas direkt. Det var öde...
Benen kändes helt ok så det blev löpning i zon 1, ca 75% av maxpulsen. Jag höll ett jämnt tempo, 9,2 km/h, i 70 minuter och var faktiskt rätt så sliten mot slutet. Har även lite känningar så här efteråt i knän och höfter. Jag kommer nu inte att springa igen förrän tidigast lördag.
Jag har för avsikt att träna varje dag denna kommande vecka då jag ju inte jobbar. Ska bli härligt. Hoppas också kunna ha träning med hög kvalitet då jag har bra möjligheter till riktig vila. Ska bli spännande att se hur kroppen kommer reagera.
Imorgon har jag för avsikt att fortsätta min högintensitet träning med bröst, armar och mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar